piątek, 10 sierpnia 2012

Oj się opuściłam


Chciałam wszystkich bardzo przeprosić ale ostatnio miałam zbyt wiele pracy z moimi końmi + zawody za granicą. Ale dziś to nadrobię xD
Chciałam napisać,że jeśli macie swoje konie i nie wiecie jakie treningi im robić piszcie do mnie na GG : 40361193
I najważniejsze co mnie ciekawi : Ludziska, jak tam wakacje? xD ja np. wcale się nie wysypiam i nie czuję jakoś tych wakacji xp a tu proszę już mamy sierpień. No jak na razie tyle z mojej strony xD postaram się więcej pisać i dzięki za uwagę. Miłych wakacji koniarze xD

1 komentarz:

  1. Pisz, pisz bo się niecierpliwię. Twój blog jest świetny! U mnie wakacje też wgl niewyczuwalne xD Ale jadę do stajni na 2 tyg więc będzie dobrze :) Osobiście nie mam konia, ale dzierżawiłam, poza tym jeżdżę wtedy, kiedy mam czas i kasę, bo z tym pierwszym to cienko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń