czwartek, 3 maja 2012

Heja!
Dzisiaj po raz pierwszy mam czas na post. Byłam w stadninie!
Czyściłam konie, pomagałam, siedziałam z kol., zaszpanowałam wiedzą przy Amazonce :D
Moja koleżanka ma konia, piękną Sarę! Ma mi dać pojeździć w przyszłym tygodniu! Jea!
Ale mam dla Was bardzo prosty konkurs - o odpowiedzi proszę w komentarzu.

1. Jak nazywają się spodnie jeździeckie?
2. Jaka rasa konia nadaje się dla początkujących (możliwych wiele odpowiedzi)
3. Jaki chód konia jest najszybszy a jaki najwolniejszy?
Bardzo proste co nie ;) Aż za proste.

Nagrody za miejsca napiszę dopiero po konkursie.
 Papu :*


3 komentarze:

  1. 1. Bryczesy
    2. najlepiej jakieś małe, które nie są wredne ładnie chodzą i nie strzelają baranków np. małopolski
    3. najszybszy cwał lub galop a najwolniejszy stęp :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi :
    1. Bryczesy
    2. Zgadzam się z tym, że te konie muszą być spokojne, opanowane, np. hucuł, wielkopolski, małopolski :)
    3. Najszybszy chód konia to cwał, a najwolniejszy stęp. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga z opowiadaniem o koniach :
    moje-opowiadanie-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń